Tema: Re: Q:del saules bateriju ir vejo jegainiu, 12 v. akumo krovimui
Autorius: coolmen
Data: 2009-01-28 15:13:25
su kaitais, drevernoj ar kur prie juros
sedejimas prie lauzo ar kitas nieko veikimas dazniausiai baigiasi dideliu
alkocholio kiekiu :D
tad geriu tv ar laptopas :D
stovi maziukas 55 a berods ir 100 amperu didelis, bet kaip ir minejau
praktiskai visa savaite keperis stoves aiksteleje, o vaziuos max 50 km, o
toliau vyks tik akumu iskrovimas, tad neuzsikraus akumai, reik kad kols tovi
krautusi