Tema: Re: orkaites gedimas
Autorius: nekas
Data: 2018-11-08 13:28:01
Man atrodo, kad jau senokai po default kontaktus visi laiko pas koki
Google, viskas visur automatu sichronizauojasi, tiesiog veikia ir
nereikia sukti galvos. Cia nebent isimtiniais nepaaiskinimais atvejais
atsiranda zmoniu deklaruojanciu kad jiem labai rupi ju "privatumas" ir
jie visus savo kontaktus/dokumentus/nuotraukas ir pan. saugosis kazkur
"patys". :)