Tema: Re: orkaites gedimas
Autorius: 4r
Data: 2018-10-22 10:45:43
Testeris fiksuoja ?jungim? i?jungim?,, jei i?jungta var?a berib? OL.., jie
rankenele ijungta ir sukiojama rodo 0,1ohm

orkaiteje yra pritvirtintas ?tai toks daviklis, bet pagal mane jis savo
vietoje...

4r

"Gintas"  wrote in message news:pqjukn$nm2$1@trimpas.omnitel.net...

Klaksint kontaktams, turi testeris fiksuoti ijungima arba isjungima tarp
kontaktu.  Jeigu taip ir yra , vadinasi tas vamzdelis kazkodel negauna
silumos, esancios orkait?je. Paziurek ar jis tinkamai ikistas i orkaite