Tema: Re: orkaites gedimas
Autorius: 4r
Data: 2018-10-22 11:53:56
Paskambinau į AEG servisa, tai mane paprotino, kad jei nors vienas kaitinimo
tenas pramuštas, gali kaisti visi trys tenai ir termostatas gali būti geras
ir nereaguoti į rankenėles sukinėjimą...

vnz žodžiu dar reikia patikrinti ir tenus...

4r

"Gintas"  wrote in message news:pqjvu1$op4$1@trimpas.omnitel.net...

kazkokie cirkai .......

Kontaktas veikia, i kambario temperatura sugeba reaguoti (klaksi), o i
orkaites temperatura nereguoja..........

ka reiskia" jei rankenele sukiojama"? Isjungi (Klaktelejus kontaktui ,
kambario temperatururoje, rankenele maziau nei 30 C, varza turi butui
begaline. Sukant pamazu, rankenele esant apie 30-vel klankt, vaza turi buti
0,1 om