Tema: Re: orkaites gedimas
Autorius: Caponi
Data: 2018-11-08 10:23:46
Jei ekranas neveikia, dar nebūtinai neveikia ir touch'as, t.y. gali
mėgint tą savo pattern'ą akluoju būdu nupiešt ant ekrano, gal
pataikytum, jei nelabai sudėtingas. Tik kiek bus naudos iš per USB
prijungto telefono kontaktų atgavimo prasme, jau kitas klausimas...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/