Tema: Re: cnc
Autorius: Darius-B
Data: 2016-03-31 20:02:37
as irgi sitoje vietoje megejas. bet kiek pastebejau tai esme yra, kad nebutu
vibraciju. galvoju vibracija slopinti paprasciausia yra su didele mase.
pas mane pvz 200kg frezavimo stakles prisuktos prie 15cm betonio stalvirsio
ir viskas zjbs. Kai bandziau ant azuolinio stalo pafrezuoti tai freza is
karto pradedavo groti o stakles su tuo stalu breika  sokti:) Aisku smagiau
kai stakles vietoje 200kg sveria 3 tonas, bet... kur tokias namie pastatyti?
o tas cnc routeriukas gal 15..20kg sveria, kiek galetu sverti jeigu butu is
monolito 500x300x100? vien jau "ne printeriu" varikliukai po 5kg sveria? Ir
kam to reikia jeigu reikia plastika, spalvota metala su 3mm freza ar PCB su
0.1 mm. O siaip abejojiu kad hobiui koki 45 pliena su 16mm freza ant
maximumo reiketu kam nors apdirbineti.

"Levas"  wrote in message news:ndhdja$ig3$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai negaliu gincytis, bet kogero vienodo "ploto" H ir staciakampis
spyruokliuotu panasiai, tik svoris butu ohoho.
Taciau esme tame, kad rimtesnes stakles turi buti stipriai standzios ir
jos daznai buna lieto gelezies. Ir dar daznai ziuriu youtubes
(amerikonu) metalistu filmukus, tai ten seni pirdunai daznai pabrezia,
kad tipo ~50...70 metu senumo stakles geresnes del savo standumo. As
kadangi nemetalistas ir staklistas, tai nezinau. Bet maciau filmuka, kur
net tokias stakles fine-tiunino reguliuodami kojytes, nes tipo stanina
persikreipia...

Pats kazkada konstavau is atlieku, tai pagrindine problema ir buvo
"tamprumas" ir rezonansas.
(http://www.vabolis.lt/2013/05/24/darbinis-irankis/)

--
Bye, Levas