Tema: Re: cnc
Autorius: Darius-B
Data: 2016-03-29 21:19:17
:) < 1000 euru?
Cis tokioom staklem ble ir pamato konstruktoriu ant LT nelabai surasi:)

"Levas"  wrote in message news:ndegl7$e5a$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.tormach.com/

Tik su shippingu ir mokesciais bus labai brangu. Kaip ir tikra frezavimo
masinka su CNC. Arba imti frezavimo masinka is cncuoti. :)
(gal yra ir kiniskas padirbinys)

O jei plastikus-smastikus su bet kokia kokybe, tai aisku tiks ir bet kas.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt