Tema: Re: cnc
Autorius: Darius-B
Data: 2016-03-29 20:09:45
Tai spalvoti metalai - su < 4mm freza "neskubant" + WD40 ne problema. Apie
pliena arba apdirbimo greiti su tokiom staklytem net svajoti neverta.
o siaip routeris visai normalus, gali puslaidininkini lazeri vietoje
spindelio prisukti, 3D,... Dabar 3D printerio galvai viska turiu, atsiras
laisvo laiko reikes 3D spausdinima isisavinti:)
Dar buvau 'uzsideges' CO2 lazeriui, bet kol kas uztenka sito routerio - Su
2mm freza (yra 1mm bet nebandziau) "leciau", bet gali ta pati is fanieros
pasidaryti ka ir su 40W lazeriu + su lazeriu 3D nepadarysi o cia jokiu
problemu. Dar, lazerio minusas - dumai (net ir anoduota Al graviruojant),
frezavimo minusas - dulkes, todel geras dulkiu siublys privalomas.

"LabaiNespauda"  wrote in message news:ndebid$chn$1@trimpas.omnitel.net...

300 mm per akis.
Daugiausiai plastika, bet butu gerai kartais ir diurali ar koki nelabai
kieta lydini pabyrbinti.