Tema: Re: cnc
Autorius: Darius-B
Data: 2016-03-29 19:09:26
Prie to pacio kur kilmingu tokiu frezu butu galima nupirki:
http://www.ebay.com/itm/10Pcs-10-Degree-0-1mm-V-shape-Titanium-Coated-PCB-Engraving-CNC-Bit-Router-Tool-/321904811921?hash=item4af3059f91:g:XlYAAOSwI-BWMGWR

nes kitaiskos, tai is 10 gal kokia viena +/-, kitos arba paciam galasti arba
i siuksliu kibira.

"Darius-B"  wrote in message news:nde8le$bmd$1@trimpas.omnitel.net...

Nezinau ka ten paciam darant galima sutaupyti. Kreipianciosios, guoliai,
varikliai, stalas... pats nepasidarysi. Pats korpusas - jau reiketu
normalias frezavimo stakles tureti.
Jeigu pats darysi, stalui imciau kazka tokio, o ne Al profilius kaip pas
kitaica: http://www.vakuumtisch.de/index.php?page=categorie&cat=53

pas mane kazkas tokio:
http://www.ebay.com/itm/CNC-3040Z-DQ-3axis-Router-Engraver-with-limit-switch-with-1204-ball-screw-/181138023756?hash=item2a2caae54c:g:cqUAAOSwpDdVdvsn
Mazesniu tikrai neimciau.
aisku kontroleri reiktu perdaryti. Per LPT veikia, bet siais laikais jau yra
problema. Kitaiskos plokstes su USB butu gerai jeigu normaliai veiktu.
Kitaiska buvau nusipirkes tai laikas nuo laiko sminga ir su skaudziom
pasekmem. Vienu zodziu kitaica grazinau i jo tevyne ir nupirkau is
amerikonu, veikianti per Ethernet.

Aisku jeigu reikia ausinimo su skysciu, automatinio irankiu keitimo,
standumo,... tai i 1000 niekaip.

Siaip plastikam, pcb ausinimo nereikia uztenka gerai parinkti pjovimo
parametrus. Aliumini - ausinimas butu gerai, bet hobiui - papurski WD40 ir
pjaunasi.

"Igaliotinis"  wrote in message news:nde33b$98u$1@trimpas.omnitel.net...

truksta duomenu, ka pjausi, koks ausinimas reikalingas, kokie detaliu
matmenys max?