Tema: Re: ?kroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: anthrax
Data: 2016-03-28 12:22:08
kanalas, nu sinapses

"svyt"  wrote in message news:ncjlla$kki$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, individualus kanalai butina. Ir ebejuj ten kainos tikrai nera
dideles, pagailet 5 euru normaliam daiktui ir pirkt bile ka
nemanau, kad taupus sprendimas. Tik reik stengtis, kad 22 euru
nevirsytu, tada prasideda muitines visokios.mano ekomenduojamas
nuo 8 (dvieju lizdu) iki 13 kainuoja.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----