Tema: Re: įkroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: Laimis
Data: 2016-03-18 15:56:49
MRT rašė:

> C/10-C/20 ;) .. bet primeta praeita tukstantmeti,
> kai rase tipo 1/10C ir 16h ant paciu batarkiu..

Tai ne aritmetinė notacija, todėl labai plačiai naudojama ir tokia (Cxx).
Nūnai neretai tos features yra daugiau marketingo išpūstas reikalas
(kurį tu tiesiog must have!), nei reali nauda.
Kaip jau rašiau, turint tokį buką kroviklį labai patogu visiškai
nesirūpinti ką tu į jį kiši ir kiek ten laiko kas kraunasi. Ištrauki
pilnai ar beveik pilnai pakrautas. Stalčiuje rezervui, aišku, turi
voliotis papildomi 4-8+ LSD pirščiukai, kas turbūt ir natūraliai gaunasi
šiais laikais prisipirkaliojant tų AA iš visų kampų. Bent jau man.