Tema: Re: įkroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: Laimis
Data: 2016-03-18 14:51:21
MRT rašė:

> Laimi > tapk populiaresnis.. paimk koki nors, kad ir piguvini
> greitesni krovikli su smegenimis ir normaliu ikrovos stabdymu,
> o taip pat ir individualiais kanalais.. jei jei krauna prastesne+geresne
> kartu, tai kazkiek rezultate neturetu sublizgeti tavo ta varta..

Aš apie tai, kad už ~10-20+€ skirtumą tarp elementaraus (iki ~10€) ir
pro sumaniako už brangiai (30+€) geriau paimti atsargai 4-8 eneloop'us
ir dar kokį pigų 2-4'vietį kroviklį. Kompensuos su kaupu individualių
kanalų nebuvimus, greito įkrovimo poreikį. Prieš pigų sumaniaką, o
tiksliau prieš pigumą aš ne prieš. Prieš brangų sumanumą, kurio bent jau
man buityje visai nereikia.