Tema: Re: įkroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: Laimis
Data: 2016-03-17 22:49:53
4r rašė:
> Sveiki
>
> Norėjau paklausti gal kas pasikeitė:)
>
> ar šiuo metu rinkoje yra kas nors geriau jei lyginti kainą ir kokybę P&P
>
> už http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=121710 ?

Pabūsiu gal nepopuliarus, bet buityje man visiškai nereikia sofistikuotų
kroviklių, kai bet koks eilinis padoriai pakrauna tuos pirščiukus.
Turiu tokį seną paprastą Varta geltoną bananą
http://www.amazon.de/Varta-57062101401-57062-401-Pocket-Charger/dp/B000A4311G
(160-180 mA arba ~C10 su krovimo laiko ribojimu), tai visko jis matęs,
ir rūgšties ir lietaus, bet puikiai tarnauja.
Įkišai, kada netingi, išsitraukei, kada lampiečka nebešviečia ir turi.
Ar ten 3h krovimo ar 13h, man skirtumas visiškai neesminis. Buitiniai
AA, buitiniame režime vis tiek netempia tiek ciklų, kiek deklaruota,
kainuoja sąlyginai pigiai, tad nematau jokios prasmės cackintis su
specialiu krovimu (lėtas krovimas dargi ir sveikesnis). Ironiška, bet
man net maximiniai/kinietiški favourite'ai/tunex'ai AA padoriai
tarnauja; kažkada pirktos neva pro kodak'inės, gana greitai užsilenkė
(nebelaiko įkrovos) neatidirbusios net ir 100 ciklų.

Svarbu tik ypatingesniems gadžetams ar atvejams turėti krūvą LSD
pirščiukų ir tada apskritai krovimas yra visiškai nekritiškas „aliektros
pasisėmimo iš rozetės kada netingi“ procesas.
Tai nebent vienintelis realus privalumas yra įkrovos lygio indikacija,
nors jei nebeatsipaistau, kas čia kiek įkrautas ir tingiu testeriu
pasižiūrėti, tai sukišu ir palieku krautis; patirtis rodo, kad per ~5+
metus tokio nerūpestingo elgesio C10 overcharge'as dar niekam juntamai
nepakenkė.