Tema: Re: trifazis motoras y vienfazi
Autorius: Saulekas
Data: 2016-02-09 21:51:57
Kiekvienam savi poreikiai, mes sakom kad keitikliai yra zashybys, o kondikai
jau manau praeitis, padžius "talpumas", nepasileis motoras, sudegs apvijos,
prakals, nukals, uzdegs kazka neduok dieve, mažą ką, da kas prilips prie tu
kodu baterijos jeigu ant snargliu kokiam kibire gules po ciongu....

Na man kondiko tikrai nepakaktu, nes reikia abarotus pareguliuoti, reversa
vienu mygiu padaryti, uzboostinti reikalui esant, esant nesklandumams
sulaukti kokio erroro apie motora, na reiskias mano poreikiai prie ukio
reikalaujantis navarotu. :))