Tema: Re: trifazis motoras y vienfazi
Autorius: Levas
Data: 2016-02-04 21:14:26
as net senobini 3F/3F daznnio keitikli panaudojau ir puikiausiai sukasi
tas motoriukas.

Tiesa man nereikejo perjungti trikampi i zvaigzde, nes uzteko jegos.
Softe biski "voltage boost" uzdejau, biski staciakampiskesnis signalas
gavosi, bet veikia.

O 1F/3F ABB kazkodel po kazkeliu metu nusprogo... Ja pirkau ebay.
Dabartine is siukslyno.

--
Bye, Levas

--