Tema: Re: trifazis motoras y vienfazi
Autorius: AMB
Data: 2016-01-26 11:43:26
as is pradziu pagalvojau kad nesamone, jog puse itampos, bet paskui pradejau
galvoti, gal ir imanoma, nes jungiasi nuosekliai per dioda ir gauna tik
viena pusperiodi, o antras diodas kita kryptimi ir jau i kita kondika.
Zodziu gauna tik viena pisperiodi. Va jeigu jungti  per diodu tilteli, tada
tikrai negalima puse itampos.