Tema: Re: TEO laidinis telefonas ir internetas
Autorius: Raimis
Data: 2013-04-06 13:50:01
tame tarpe pamisrai papasakot kiek dar verkiai ant peties man :)

"RolF2"  parašė naujienų news:kjhprb$il5$1@trimpas.omnitel.net...

o mane "rekomendavo" draugelis pries kokius pora metu, kad noriu teo intiko
(tais laikas rekomenduotojas gaudavo tasku is teo ir galejo pasiimt kazkokiu
sudniekiu nemokamai jei as pasirasau sutarti)  - pasuko bobike is teo , sako
nori - noriu, siulo dsl, sakau noriu optikos - ner galimybiu sako, o as
sakau kad sulinys su optika uz 10 metru :) , ok sako issiaiskinsim - praejo
gal savaite - ziuriu gavrikai aplink tvora malasi su optikos spule :),
prakiso optika, po keliu savaiciu privirino dezute viduj, o paskui laukiau
bbz gal 3 kokiu men kol pajunge - ten kaire ranka nezino kur desine koja,
kol nenuvaziavau i vieta tol ir nieks nieko nejunge - nuvaziavus sakau
seniausiai viskas paruosta ko laukiam - litu nereik jum ? mergicka kraipo
galva, nieks nieko nezino, laksto po kabinetus :) O paskui atleke su
standartine sutartim pajungt - sakau nenoriu 3 metam, skambink i teo
aiskinkis - pasuko meistrelis, dave kazkokia bobike vel - sakau metam noriu
tik, tai ji ok, pataisykit ranka kad metam, dar 3 men nemokamai prirasykit
ir poto 49.90 uz 100 mbit. Ir nereikejo jokiu indidualiu sprendimu ar dar ko