Tema: Re: TEO laidinis telefonas ir internetas
Autorius: st
Data: 2013-04-03 11:57:49
arba mes ne tuo paciu teo naudojomes, arba privelta su Mbp, MB ir kbps ir
visais kitais :)

taigi va nuejau i teo saita ir matau, kad optimaliam planui:
Plačiajuosčio interneto technologija (DSL) teikiamų paslaugų duomenų
išsiuntimo sparta: nuo 128 Kb/s iki 712 Kb/s, priklausomai nuo TEO LT, AB
prieigos tinklo linijos galimybių

tai reiskia, mano supratimu, 16KB/s - 89KB/s, pas mane buvo apie 50 . o kaip
tu paemi dvigubai daugiau nei teo duoda (170KB/s) , as nzn. o su DL tai pas
mane buvo max greitis ka duoda planas, teoriniu linijos skaiciu neatsimenu,
bet atsimenu, kad kazkada ziurejau, tai premium plano (kur max 12mbps)
netempe, kazkiek truko.

o del mezono, sutartis 2 metam, visa sutarti tas pats mokestis, jokiu
isbrangimu.