Tema: Re: TEO laidinis telefonas ir internetas
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2013-04-03 13:11:17
Pas mane beveik 1:1 situacija.
Problema tik tame, kad nori teo pasiimti is to maximuma $, o ne standarini
prieinama plana. Ishdurineja kaip tik imanoma ir neimanoma. Be apskundimo
vartotoju teisem, konkurencijos tarnybom manau, kad nieko nebus.

teo priprate maustyt visas "bobutes" ir visus likusius "maushais" skaito,
kuriuos galima ishdul...int "po polnoij programe".