Tema: Re: TEO laidinis telefonas ir internetas
Autorius: Levas
Data: 2013-04-02 22:36:26
nu pas mumi kai vede optikas, tai gysleles suvede visiems kurie tik
panorejo. Ir tiems kurie jau senai teo laideliu neturi. Ir dar vedziojo
taip ekstremaliai- namai tai privatus, su kiemeliais. Tai kai kam per
palepe, kai kam per rusi tempe. Maciau kai kam net su zemes darbais. Ir
visiems for free, jokiu ilgalaikiu sutarciu. As uzsakiau minimalu, uz
35Lt ar kiek ten. Visteik bus 10x nei dabar turiu. Vieneriu metu
sutartis... :P

ir kulturingai dirbo. Oranzinius kabelius prie namu kiso i PVC
vamzdelius. Visokias gofreles naudojo. Maciau keliose vietose gatvese
budeles state su kazkuom panasiu i optinius crossus.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt