Tema: Re: AGM akumo krovimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-08-24 15:30:38
On 2012-08-23 20:43:51 +0300, svyt said:

> o man idomu vandens siurbliukas uz 50, kaip tik ieskau kazko panasaus,
> negalingo dizeliui,

Dizelio kitas tirstumas ir savybes, neaisku, kaip elgsis pigus
siurbliukas, skirtas vandeniui. O nuorodas daviau pries tai parasytoje
zinuteje.
Audrius K.
P.S. Dauguma detaliu, skirtu kemperiams, gali gauti lietuvoje tik is
katalogu. Kai kurios dalys yra ir nebrangios. Pvz man net trisakio
kemperio vandentiekiui nepavyko rasti lietuvoje... nors kainuoja jis
ten apie 1Eu...    To paties kanistro su placia ipylimo anga (kad
galetum isplauti vidu ir ilystu didesnis siurbliukas) lietuvoje
nerasi...