Tema: Re: AGM akumo krovimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-08-21 23:23:07
On 2012-08-21 11:43:49 +0300, A. Masenas said:

> Reikia cia pakroveja koki prigalvot "gilaus issikrovimo" AGM akumui
> kempery. Tiek nuo automobilio 12v, tiek nuo 220. Uztikau internetuose
> va tokia schema:
> http://www.aaroncake.net/circuits/charger2.asp
> Padorus cia variantas, ar gal ka geriau pasiulyt galetumet?
> Aciu

Paprastai neprasisuksi. Paprastas automatinis pakrovejas (net ir pats
tobukiausias) kempriui netinka, nes kemperyje vienu metu akumas yra
kraunamas ir kartu is jo naudojama srove. Todel paprasti automatiniai
pakrovejai ruko kamputyje, nes nezino, kada akumas pilnai pakrautas
:-))  Specialus kemperiniai pakrovejai stebi itampa, ir maksimalia
itampa krauna ribota laika (laikas priklauso nuo to, akumas rugstinis
ar gelinis).  Neblogus Kemperinius pakrovejus gamina kompanija schaudt
(Pvz LAS1218, EBL208S, CSV409)  Jos produkcijos galima pakenciamom
kainom nusipirkti www.ebay.de arba uz brangiai www.arusta.lt,
www.kelioniuvynas.lt

Siaip nepamirsk, kad kemperyje reikaligas pakankamai galingas
pakrovejas, nes daznai tenka krauti ribota laika. Tarp kitko, man labai
pasiteisino saules baterija. Jei per savaitgaly as beveik iskraudavau
110Ah akuma, tai su saules baterija po savaitgalio akumo net krauti
nereikia - jis buna beveik pilnai pakrautas (daugiau nebu 80%).

Audrius K.