Tema: Re: AGM akumo krovimas
Autorius: Sail
Data: 2012-08-21 14:49:29
Saldytuvas tiesiai sviesiai nuo 220, ant jo yra atskiras jungiklis.

Vandens viduj nera. Prisipilam is kanistro. Neypatingai patogu, bet
pripratus tiek ok, kad perdarinet kazko nesinori. O ir bakas atskiras
sugadintas su dyzeliu tar pries tai buvusio savininko. Taigi pysiaus butu
daug del smulkmenu.

Radija - veikia nuo pagrindinio akumo. Ryja mazai.

Teliko kol kas ner, o siaip 2 amperai jo apetitas.

Kompas nuo 220 spakainai veikia.

Webasta tai dujinis sildymas mano atveju. Kuriasi nuo batareiku,
ventiliatorius kazkur yra, bet 12 metu taip sildymo ir neprireike, nes
vazinejama tik vasara.

Mano kemperys senovinis ir paprastas. Ale svolocius tiek iaugo i krauja, kad
kito, nors ir geresnio,  nesinori. Net varikli simet pakeiciau, apvirinau,
ir t.t.