Tema: Re: AGM akumo krovimas
Autorius: Sail
Data: 2012-08-22 14:29:26
Na nebuk toks piktas.

Naudoju as ta apsvietima, kai prisijungiu prie 220 ir kraunu akuma. Nu ir
kas? Jei akumuliatoriaus pakrovejas duos stabilizuota itampa 14.4V (ar kiek
ten turi but, kad svina galima butu pastoviai prie pakrovejo prijungta
laikyt), tai nematau problemu. Apsvietimas ryja nedaug, tad pakrovejas
isgyvens tikrai.

Siaip viska, kas veikia nuo 220, ir naudoju nuo 220, kai ten prisijunges. TV
taip pat.

Ir - nagi nagi, kur ten baka su visais pricindalais galima nupirkt uz 200
litu? Buciau rimtai dekingas uz nuoroda, uz  tiek galima butu ir padirbet,
atstatant vandens tiekimo sistema. Tikrai butu patogiau.

 O siaip tai taip, mano kemperiui 33 metai. Laikysiu kaip oldtaimeri.

Prisijungus prie 220, jungiu apsvietima