viskas nuo auto kompo priklauso. paprasciausia pakelti kuro slegi ir viskas. "krk" <krakalas@gmail.com> wrote in message news:k0srus$2m6$1@trimpas.omnitel.net... > gal vis po kokius 5 litrus to e85 pilant ir juos isvazinejant kompas pats > persimokintu ant ilgesnio ipurskimo? > > "AMB" <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote in message > news:k0rg1e$t93$1@trimpas.omnitel.net... >> Teoriskai galetu, bet praktiskai kompas galvoja, kad yra gedimas ir >> uzsidega "check engine" ar kazkas panasaus. >> >> >> "Pranelis" <praniskes@pas.mane> wrote in message >> news:op.wjazkwr13pjcqx@giedrius-hp... >>> IMHO jei liambda veikia, tai nieko nereik keist purkstuku darbe. Kompas >>> pats pareguliuos didesni E85 kuro kieki pagal nesudegosio deguonies >>> likuti ismetimo dujose. >>> >>> On Sun, 19 Aug 2012 22:27:49 +0300, AMB <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote: >>> >>>> Ant labai mazai masinu tebuna , kad visi purkstukai dirbtu vienu metu, >>>> tas >>>> kiek zinau budavo dazniau ant amerikietisku masinu, bet cia kalba eina >>>> apie >>>> senu metu. Ant bent kiek naujesniu tikrai nerasi, kad visi purkstukai >>>> butu >>>> lygiagreciai sujungti. >>>> Reiktu matuoti purkstuko veikimo laika ir dadeti koeficienta, arba >>>> isvis >>>> daryti paprasciau ideti pastovui keliu mili sekundziu uzdelsima (net >>>> nematuoti kiek dirbo purkstukai), lemda turetu susitvarkyti. Zodziu >>>> principas kaip duju kompo ir padaryti galima, bet nematau tikslo, nes >>>> E85 >>>> daugiau sunaudoja ir ekonomijos litais nebus. >>>> >>>> >>>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>>> news:k0r88q$m5j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> cia ne dizelis, jau kaip rase purskia visi 4 tuo pat metu, ir >>>>> pripursktas >>>>> ten stovi rukas kol atsidaro voztuvas. isoperavus liamda, gai didint >>>>> kuro >>>>> riebuma (padidint padavima) rankiniu budu reguliuodamas variklio termo >>>>> davikli ipurskimui, ar dedamas papildoma varza, bet be padidejusio CO >>>>> ir >>>>> sumazejusio ekonomiskumo nieko nepasieksi, kad pakliutu i cilindrus >>>>> daugiau kuro misinio o ne kuro kaip tu nori, reikia ilgint isiurbimo >>>>> fazes, jas reguliuoja ne purkstukai, ipurskimas o skirstymo velenelis. >>>>> >>>>> -- >>>>> vyt/ / >>>>> >>>>> vw kombi od. variant (Dizelis) >>>>> vw golf II (Dizelis) >>>>> >>>>> "GG" <GG@gg.lt> wrote in message >>>>> news:k0qght$177$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> persiprasau uz OT, bet panasu, kad cia daugiausia ismanantys renkasi >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> Taigi mano benzinine opel corsa c ~2000 metu turi purkstukus kur >>>>>> vieno >>>>>> pralaidumas pagal tech. dokumentacija kiek radau internete (visuose >>>>>> saltiniuose taip pat) yra ~100cc/min. Kaip ir butu 100ml/min arba >>>>>> 6litrai/val. >>>>>> >>>>>> Kaip suprantu i 4 cilindru varikli vienu metu kura purskia tik i >>>>>> viena >>>>>> cilindra, t.y. vienu metu visada dirba tik vienas purkstukas. Iseina, >>>>>> kad >>>>>> max teoriskai galiu naudot 6 litrus kuro per valanda. taip tikrai >>>>>> nera >>>>>> (pvz vaziuojant 130-140 km/h ribose suvartojimas yra virs 8ltr/100km, >>>>>> o >>>>>> tai jau virs 10ltr/val.). Ka netaip suprantu? >>>>>> >>>>>> O visa tai skaiciuoju, nes galvoju pasidaryt prietaisiuka, kad >>>>>> prailgint >>>>>> purkstuku pulso ploti kokia ~30% (kad ECU nenusvaigtu) ir vietoj 95 >>>>>> pilt >>>>>> E85, bet susiduriau su tuo ar tai nebus purkstukam darbo riba ir >>>>>> perkrova >>>>>> (ar tik nepurks jie sakysim ant uzdaryto voztuvo ar pan) >>>>>> >>>>>> Aciu, kad perskaitet ir aciu uz pamastymus bei info :) >>>>>> >>>>>> p.s. neplanuoju kazko sutaupyt (abjejoju ar imanoma) ir nesitaikau i >>>>>> ekologiskuma (nors kiek girdejau ta etanoli augina ir gamina >>>>>> Lietuvoje), >>>>>> tiesiog sportinis interesas. >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> -- >>> Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/ >> >> >