Tema: Re: automobilio kuro purkstukai
Autorius: kardanas
Data: 2012-08-20 22:21:21
viskas nuo auto kompo priklauso. paprasciausia pakelti kuro slegi ir viskas.

"krk" <krakalas@gmail.com> wrote in message 
news:k0srus$2m6$1@trimpas.omnitel.net...
> gal vis po kokius 5 litrus to e85 pilant ir juos isvazinejant kompas pats 
> persimokintu ant ilgesnio ipurskimo?
>
> "AMB" <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote in message 
> news:k0rg1e$t93$1@trimpas.omnitel.net...
>> Teoriskai galetu, bet praktiskai kompas galvoja, kad yra gedimas ir 
>> uzsidega "check engine" ar kazkas panasaus.
>>
>>
>> "Pranelis" <praniskes@pas.mane> wrote in message 
>> news:op.wjazkwr13pjcqx@giedrius-hp...
>>> IMHO jei liambda veikia, tai nieko nereik keist purkstuku darbe. Kompas 
>>> pats pareguliuos didesni E85 kuro kieki pagal nesudegosio deguonies 
>>> likuti ismetimo dujose.
>>>
>>> On Sun, 19 Aug 2012 22:27:49 +0300, AMB <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote:
>>>
>>>> Ant labai mazai masinu tebuna , kad visi purkstukai dirbtu vienu metu, 
>>>> tas
>>>> kiek zinau budavo dazniau ant amerikietisku masinu, bet cia kalba eina 
>>>> apie
>>>> senu metu. Ant bent kiek naujesniu  tikrai nerasi, kad visi purkstukai 
>>>> butu
>>>> lygiagreciai sujungti.
>>>> Reiktu matuoti purkstuko veikimo laika ir dadeti koeficienta, arba 
>>>> isvis
>>>> daryti paprasciau ideti pastovui keliu mili sekundziu uzdelsima (net
>>>> nematuoti kiek dirbo purkstukai), lemda turetu susitvarkyti. Zodziu
>>>> principas kaip duju kompo ir padaryti galima, bet nematau tikslo, nes 
>>>> E85
>>>> daugiau sunaudoja ir ekonomijos litais nebus.
>>>>
>>>>
>>>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
>>>> news:k0r88q$m5j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> cia ne dizelis, jau kaip rase purskia visi 4 tuo pat metu, ir 
>>>>> pripursktas
>>>>> ten stovi rukas kol atsidaro voztuvas. isoperavus liamda, gai didint 
>>>>> kuro
>>>>> riebuma (padidint padavima) rankiniu budu reguliuodamas variklio termo
>>>>> davikli ipurskimui, ar dedamas papildoma varza, bet be padidejusio CO 
>>>>> ir
>>>>> sumazejusio ekonomiskumo nieko nepasieksi, kad pakliutu i cilindrus
>>>>> daugiau kuro misinio o ne kuro kaip tu nori, reikia ilgint isiurbimo
>>>>> fazes, jas reguliuoja ne purkstukai, ipurskimas o skirstymo velenelis.
>>>>>
>>>>> --
>>>>> vyt/ /
>>>>>
>>>>> vw kombi od. variant (Dizelis)
>>>>> vw golf II (Dizelis)
>>>>>
>>>>> "GG" <GG@gg.lt> wrote in message 
>>>>> news:k0qght$177$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Sveiki,
>>>>>>
>>>>>> persiprasau uz OT, bet panasu, kad cia daugiausia ismanantys renkasi 
>>>>>> :)
>>>>>>
>>>>>> Taigi mano benzinine opel corsa c ~2000 metu turi purkstukus kur 
>>>>>> vieno
>>>>>> pralaidumas pagal tech. dokumentacija kiek radau internete (visuose
>>>>>> saltiniuose taip pat) yra ~100cc/min. Kaip ir butu 100ml/min arba
>>>>>> 6litrai/val.
>>>>>>
>>>>>> Kaip suprantu i 4 cilindru varikli vienu metu kura purskia tik i 
>>>>>> viena
>>>>>> cilindra, t.y. vienu metu visada dirba tik vienas purkstukas. Iseina, 
>>>>>> kad
>>>>>> max teoriskai galiu naudot 6 litrus kuro per valanda. taip tikrai 
>>>>>> nera
>>>>>> (pvz vaziuojant 130-140 km/h ribose suvartojimas yra virs 8ltr/100km, 
>>>>>> o
>>>>>> tai jau virs 10ltr/val.). Ka netaip suprantu?
>>>>>>
>>>>>> O visa tai skaiciuoju, nes galvoju pasidaryt prietaisiuka, kad 
>>>>>> prailgint
>>>>>> purkstuku pulso ploti kokia ~30% (kad ECU nenusvaigtu) ir vietoj 95 
>>>>>> pilt
>>>>>> E85, bet susiduriau su tuo ar tai nebus purkstukam darbo riba ir 
>>>>>> perkrova
>>>>>> (ar tik nepurks jie sakysim ant uzdaryto voztuvo ar pan)
>>>>>>
>>>>>> Aciu, kad perskaitet ir aciu uz pamastymus bei info :)
>>>>>>
>>>>>> p.s. neplanuoju kazko sutaupyt (abjejoju ar imanoma) ir nesitaikau i
>>>>>> ekologiskuma (nors kiek girdejau ta etanoli augina ir gamina 
>>>>>> Lietuvoje),
>>>>>> tiesiog sportinis interesas.
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/
>>
>>
>