Tema: Re: automobilio kuro purkstukai
Autorius: svyt
Data: 2012-08-19 20:37:30
cia ne dizelis, jau kaip rase purskia visi 4 tuo pat metu, ir pripursktas
ten stovi rukas kol atsidaro voztuvas. isoperavus liamda, gai didint kuro
riebuma (padidint padavima) rankiniu budu reguliuodamas variklio termo
davikli ipurskimui, ar dedamas papildoma varza, bet be padidejusio CO ir
sumazejusio ekonomiskumo nieko nepasieksi, kad pakliutu i cilindrus daugiau
kuro misinio o ne kuro kaip tu nori, reikia ilgint isiurbimo fazes, jas
reguliuoja ne purkstukai, ipurskimas o skirstymo velenelis.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)