Tema: Re: automobilio kuro purkstukai
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-19 15:16:09
GG rašė:
> Sveiki,
>
> persiprasau uz OT, bet panasu, kad cia daugiausia ismanantys renkasi :)
>
> Taigi mano benzinine opel corsa c ~2000 metu turi purkstukus kur vieno
> pralaidumas pagal tech. dokumentacija kiek radau internete (visuose
> saltiniuose taip pat) yra ~100cc/min. Kaip ir butu 100ml/min arba
> 6litrai/val.
>
> Kaip suprantu i 4 cilindru varikli vienu metu kura purskia tik i viena
> cilindra, t.y. vienu metu visada dirba tik vienas purkstukas. Iseina, kad
> max teoriskai galiu naudot 6 litrus kuro per valanda. taip tikrai nera (pvz
> [...]

Gal tai, kad pralaidumas matuojamas/deklaruojama naujo (neerodavusio,
t.y. padidėjusios skylės) purkštuko, esant *statiniam* (gali būti, kad
dinaminiu/impulsiniu režimu pralaidumas yra didesnis), tam tikram
slėgiui (slėgis tavojoje sistemoje gali būti didesnis, tad didesnis ir
pralaidumas). Žodžiu - bent keletas niuansų.