Tema: Re: automobilio kuro purkstukai
Autorius: AMB
Data: 2012-08-19 22:50:06
Teoriskai galetu, bet praktiskai kompas galvoja, kad yra gedimas ir uzsidega 
"check engine" ar kazkas panasaus.


"Pranelis" <praniskes@pas.mane> wrote in message 
news:op.wjazkwr13pjcqx@giedrius-hp...
> IMHO jei liambda veikia, tai nieko nereik keist purkstuku darbe. Kompas 
> pats pareguliuos didesni E85 kuro kieki pagal nesudegosio deguonies likuti 
> ismetimo dujose.
>
> On Sun, 19 Aug 2012 22:27:49 +0300, AMB <fghfh@ffghfghkbh.lt> wrote:
>
>> Ant labai mazai masinu tebuna , kad visi purkstukai dirbtu vienu metu, 
>> tas
>> kiek zinau budavo dazniau ant amerikietisku masinu, bet cia kalba eina 
>> apie
>> senu metu. Ant bent kiek naujesniu  tikrai nerasi, kad visi purkstukai 
>> butu
>> lygiagreciai sujungti.
>> Reiktu matuoti purkstuko veikimo laika ir dadeti koeficienta, arba isvis
>> daryti paprasciau ideti pastovui keliu mili sekundziu uzdelsima (net
>> nematuoti kiek dirbo purkstukai), lemda turetu susitvarkyti. Zodziu
>> principas kaip duju kompo ir padaryti galima, bet nematau tikslo, nes E85
>> daugiau sunaudoja ir ekonomijos litais nebus.
>>
>>
>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
>> news:k0r88q$m5j$1@trimpas.omnitel.net...
>>> cia ne dizelis, jau kaip rase purskia visi 4 tuo pat metu, ir 
>>> pripursktas
>>> ten stovi rukas kol atsidaro voztuvas. isoperavus liamda, gai didint 
>>> kuro
>>> riebuma (padidint padavima) rankiniu budu reguliuodamas variklio termo
>>> davikli ipurskimui, ar dedamas papildoma varza, bet be padidejusio CO ir
>>> sumazejusio ekonomiskumo nieko nepasieksi, kad pakliutu i cilindrus
>>> daugiau kuro misinio o ne kuro kaip tu nori, reikia ilgint isiurbimo
>>> fazes, jas reguliuoja ne purkstukai, ipurskimas o skirstymo velenelis.
>>>
>>> --
>>> vyt/ /
>>>
>>> vw kombi od. variant (Dizelis)
>>> vw golf II (Dizelis)
>>>
>>> "GG" <GG@gg.lt> wrote in message 
>>> news:k0qght$177$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> persiprasau uz OT, bet panasu, kad cia daugiausia ismanantys renkasi :)
>>>>
>>>> Taigi mano benzinine opel corsa c ~2000 metu turi purkstukus kur vieno
>>>> pralaidumas pagal tech. dokumentacija kiek radau internete (visuose
>>>> saltiniuose taip pat) yra ~100cc/min. Kaip ir butu 100ml/min arba
>>>> 6litrai/val.
>>>>
>>>> Kaip suprantu i 4 cilindru varikli vienu metu kura purskia tik i viena
>>>> cilindra, t.y. vienu metu visada dirba tik vienas purkstukas. Iseina, 
>>>> kad
>>>> max teoriskai galiu naudot 6 litrus kuro per valanda. taip tikrai nera
>>>> (pvz vaziuojant 130-140 km/h ribose suvartojimas yra virs 8ltr/100km, o
>>>> tai jau virs 10ltr/val.). Ka netaip suprantu?
>>>>
>>>> O visa tai skaiciuoju, nes galvoju pasidaryt prietaisiuka, kad 
>>>> prailgint
>>>> purkstuku pulso ploti kokia ~30% (kad ECU nenusvaigtu) ir vietoj 95 
>>>> pilt
>>>> E85, bet susiduriau su tuo ar tai nebus purkstukam darbo riba ir 
>>>> perkrova
>>>> (ar tik nepurks jie sakysim ant uzdaryto voztuvo ar pan)
>>>>
>>>> Aciu, kad perskaitet ir aciu uz pamastymus bei info :)
>>>>
>>>> p.s. neplanuoju kazko sutaupyt (abjejoju ar imanoma) ir nesitaikau i
>>>> ekologiskuma (nors kiek girdejau ta etanoli augina ir gamina 
>>>> Lietuvoje),
>>>> tiesiog sportinis interesas.
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
> -- 
> Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/