Tema: Re: Halogenu maitinimas
Autorius: Night
Data: 2012-08-16 22:39:34
Reles, jo, siek tiek apgavau - jos po 3.50 :)
http://www.evita.lt/det-4358-product.html
O laidus vedzioti prie lempuciu visai nereikia - uztenka juos "pagauti"
ateinancius nuo lempuciu saugikliu bloke. O papildomas lempeckas montuoti
jau cia nefengshuj gaunasi.
Na bet cia nuo zmogaus priklauso - man pvz. patinka krapstytis prie auto,
bet tarkim geriau jau "studentui" sumokeciau, kad medzius pas mane pasodintu
ir paciam zemiu kapstyti nereiktu :) Nors paciam darant, tai praktiskai
nieko nekainuoja.