Tema: Re: Halogenu maitinimas
Autorius: svyt
Data: 2012-08-15 00:05:55
ir ar tikrai galima pritamsint halogenus, buvo diskusija kad tuomet jie
iskart perdega. norejau dimerinti auto lemputes kad ilgiau laikytu, pvz
kaitrines maitinamos 80 proc sviecia tik vos silpniau o tarnauja gal
dvigubai ilgiau. bet mane pamenu nugincijo.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)