Tema: Re: Halogenu maitinimas
Autorius: svyt
Data: 2012-08-15 08:41:50
paliedimas gal ir nieko blogo, bet as jei automobilini halogena (h4 turiu
kruva eksperimentams su perdegusiu trumpu siuliuku) pajungiu mazesne itampa
jo stikliukas is vidaus pasidaro neskaidrus, pabala. halogenams reikia
aukstos temperaturos kad istirpintu ir isgarintu ta, todel lemputes
stikliukas specifines formos. beto keiciasi spektras i raudona. ch zn, kaip
ten is tikro, norejau pasidaryt perjungikli- lemputes lygiagreciai nakciai
ir nuosekliai dienai (tada gausis po 6.75V kiekvienai).

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)