Tema: Re: Halogenu maitinimas
Autorius: svyt
Data: 2012-08-16 21:20:32
nu, reles kurios atlaiko 20A srove po 4 litus? gal, nz, plius laidus
isvedziot, kad dregme nepatektu prie lempuciul, pats tineciau, o studentas
kuris gali,tai kai uzsiprasys tai pazaliuosiu. o diodus- sumokejai 300 ir
tegu dulkinasi kas netingi uz tiek.
pamenu paprasiau studentu kad ikistu nupirkta signalizacija, uzsiprase 400
litu, kai pirmas pasitaikes garazinis autoelektrikas sukiso uz 120 litu.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)