Tema: Re: saules energijos inverteriai
Autorius: neklausiu
Data: 2012-06-14 10:41:28
> Pasidomek kas Cekijoj su kainom nutiko, paskui jau apie briuselio kopustus
> pasakok
http://cleantechnica.com/2012/06/11/czech-solar-energy-industry-must-struggle-with-retroactive-change-in-support/

geras. Vsio zakonno anot konstitucinio teismo. Vietinis Lesto/Litgrid ar kas
jis ten brangiai sugebėjo prisistatyti 120 MW saulės elektrinių ir pakilo
el. energijos savikaina.
Įvestas 28% mokestis atgaline data saulės elektrinėms virš 30 KW. Tai čia
išeina, kad kaip tik gina mažuosius saulės elektrikus :-)

Beje, mūsų įstatyme yra toks paragrafas apie 10 MW saulės elektrinių galią.
Jame įdomus vienas sakinys, kuris gal būtų įdomus ir Linui P. iš .law
grupės. Nebent ten spaudos klaida. Kas norės, perskaitys paraidžiui...