Tema: Re: saules energijos inverteriai
Autorius: neklausiu
Data: 2012-06-13 00:23:29
Pasiskaičiuok per kiek atsipirks. Mano skaičiavimu iš minuso išlipsi 8-9
metais, o ne 5-6 -ais.
O pasiprojektavimui gali atsisiųsti SMA ar fronius softą nemokamai, ten
paskaičiuos laidų skerspjūvius.

mano skaičiavimais 10 kw duoda tokią grąžą (skaičiuota ant 12 m., neįmant
paskolos, steigiant naują UABą, nes IDV visiškai neapsimoka). Aišku, jei
gali pats pasidaryti projektą ir įsirengti įžeminimus, atlikti visus
matavimus ir priduoti, tai gausis geriau.

      Metinė grąža PVM mokėtojas- 2,96% Ne PVM mokėtojas -4,81%