Tema: Re: saules energijos inverteriai
Autorius: Dovydas
Data: 2012-06-12 10:00:32
viskas kolkas tik domejimosi lygi kaip ten kas veikia realiai dar nieko
neplanuojant.
tai nesigilant i biurokratinius reikalus su LESTO, grynai is technines
puses, kaip atrodo tas elektros padavimas i tinklus, t.y. kaip priverciama
srove teket i ju puse...?
varciau tu inverteriu aprasymus, tai raso, kad jie generuoja ~230V, tai ir
kilo mintis, kad jei pas mane kabelis butu ilgas, tai atsirastu kritimas
itampos, tai ten prie skaitiklio as tureciau tik kokius tarkim ~210V, tai
kaip tada ta srovele eitu i tinkla? Sukasi galvoj senos fizikos pamokos apie
potencialu skirtumus ir pan, na ir nesuvokiu kaip ten parsiduoda ta
elektra... :)