Tema: Re: Ar Golden Interstar 870 suderinamas su AllCam tipo dekoderiais?
Autorius: hercas
Data: 2009-04-15 21:44:45
Jei nori isitikinti ar veikia kanalai tai keisk is imtuvo meniu, kaskokia
tai kombinacija reikia suvesti, pas mane tai imtuvas GI T/S 84CI
tai pas ji EMU issikviecia 8888 surinkus kai randiesi menu.

Jei nori dokumentikos tai siuo metu matomas kolkas yra Digi TV paketas,
nagravision2 koduote (apie 150 kanalu) is Thor,Intelsat10 0.8W palydovu
raktai ju keiciasi palyginti retai (kas savaite, gal dazniau gal reciau
tiksliai nezinau). As tik kai bunu savaitgali kaime tai raktus susirandu
suvedu ir ziuriu. Raktas yra vienas ir atrakina visa paketa

I viasat paketus gali neziuret raktu nera

Siaip tai biss raktu nezinau, gazniau naudoju DCW (tipo statiniai raktai)
tokiems kanalams kaip RTVi, tik kad ju ne visada buna

Apie viaccess raktus pamisk :) jie ten berods versijai 2.3 tiko, dabar
naudojama 2.5, 2.6, 3.0

o raktus reikia ieskoti cia: www.satsat.info