Tema: Re: Ar Golden Interstar 870 suderinamas su AllCam tipo dekoderiais?
Autorius: klausiu
Data: 2009-04-15 16:06:21
nu fw su integruotais raktais ten balandzio 2d. isleistas; bent pora raktu
patikrinau pagal internete rastus naujus, tai nesiskyre; nelabai laiko buna
ilgiau eksperimentuot ir dvirati isradinet :(
Labai pagelbejo ir laiko sutaupe atsakymas i klausima apie dekoderio
nebutinuma, jau buvau bevercias beda ant jo nebuvimo (o pabandymui ner is
kur pasiskolint dekoderi). Didziulis dekui :) Kapstysim toliau.
Dar vienas klausimukas, del raktu, siulo daryt taip: susirast softcam raktus
(kadangi labiau paplite), eksportuot raktus is tiunerio i flasha, tada
tiunerio raktu faila notepadu pakoreguot imant konkrecius raktus is softcam
ir pakoreguota raktu faila ikelt atgal i tiuneri. Na vaka bandziau atsidaryt
notepadu raktu faila, bet ten daugmaz hieroglifai :/ Kazko nesupratau, tiesa
nebuvo laiko tyrinet.