Tema: Re: Ar Golden Interstar 870 suderinamas su AllCam tipo dekoderiais?
Autorius: klausiu
Data: 2009-04-15 15:28:25
tada dar vienas durnas klausimas:
Ar reikalingi dekoderiai Golden Interstar 870 Xpeed imtuvui?
Isirasiau softa su raktu emulecija kaip suprantu (spaudziu 0 ir ieinu i
raktu tvarkyma). Bet kolkas nieko koduoto nematau. Taigi man kilo toks
esminis klausimas:
ar reikia dar papildomai i CI lizda statyti atitinkama dekoderi ar jau tas
firmwaras pats atlieka visus dekodavimo darbus? Logiskai mastant kaip ir
reiketu, bet forumuose niekur neradau, kad kazkas kalbetu apie dekoderiu
poreiki.
P.S. firmwara dejau si: http://www.softddl.ru/index.php?parent=958