Tema: Re: Ar Golden Interstar 870 suderinamas su AllCam tipo dekoderiais?
Autorius: hertz
Data: 2009-04-15 16:39:49
pirma raktai keiciaisi beveik kasdien, na ilgiausiai savaite, jei radai
senesnius kaip menuo tikrai neveiks.
Jei nera naujesniu tai arba koduote jau pasikeite arba raktu nera is viso
antra sitiem imtuvam reik specialios programeles norvertuoti is softkam i ju
specformata nors failas irgi vadinasi softcam.key
http://gisclub.borda.ru/ cia daug info, pasiskaitinek