Tema: Re: galingas maitblokis
Autorius: Sail
Data: 2012-03-07 15:23:19
As is tokio trafo savo laiku svarke dariausi, iki siol kartais kaime
panaudoju.

Viena is triju pirminiu apviju panaudojama sroves reguliavimui, padarius is
jos daug atvadu. O nuo tos rites nuvyniota antrine apvija uzvynioji kiek
telpa ant dvieju likusiu riciu.

Galima jungt antrine ir lygiagreciai, ir nuosekliai. Lygiagreciai gaunas
kazkur 44 voltai, nuosekliai atitinkamai daugiau. Taip kad ideja gyva ir
patikrinta. Penkiasdesimt amperu trumpalaikiam rezime duos, nes siaip trafas
ar ne 2.5 kilovato buvo.