Tema: Re: galingas maitblokis
Autorius: arulis
Data: 2012-03-07 15:17:26
na tikrai ne perpus plonesne, nes ta perpus plonesne grubiai duos 4-x
mazesne srove. reikia apviju 2x maziau, o jau viela skaiciuoti pagal turi.

o tokia ideja - budavo tarybiniai trafai - 3faziu 380/36v - serdis kaip
dviguba O [][] , idomu ar galima kazkaip sukomutuoti tas apvijas nuo 1-os
fazes , o antrine sukonutuot nuosekliai?