Tema: Re: Digital wireless audio
Autorius: flegmatoid
Data: 2011-12-06 23:12:09
na, seip tas daiktas radiometrix'o - skaitmena, tai triuksmai tik ant SNR'
(ir kanalo talpos) jaustusi. Analoga triuksminga stiprinti isvis mazohizmas.
O ir zmogui ant galvos nesinoretu keliasdesimt mW deti. Nieko nepribursi -
reikia gatavo sprendimo is 2.4/5GHz spektro ieskotis visokiuose
dealextream'uose. Pamatysi, kad paprasciausia - mobilka su 0lt/min savame
tinkle.