Tema: Re: Digital wireless audio
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-05 20:35:04
Tai FM siųstuvą turiu, vieną iki 1W užturbines buvau.. O ir šiaip, švariai
veikiančio dar nesugebėjau padaryt.
Esmė visų tų analogų, kad jie patraška, pašnypščia kai užeina, visokį brūdą
gaudo, nuo silpnesnio signalo neišlaiko pastovaus garso lygio ir kai daug
žmonių mobiliakais šneka - ūžia ir galiausiai squelchas niekam tikes.
Paprasčiau man būtu sennheiser analogą 700Mhz pasiimt už 1000Lt, pigiau
nieko nėr, kad atitiktu mano reikalavimus. Nežinau kaip jis išlaiko pastovų
signalą su
0 girdimu triukšmų (pvz teatro salę, kur siūstuvas ant aktoriaus, imtuvas už
žiūrovų nugarų.. Skaitmenos bevielės išvis nesugebėjau rast. Faktas kad jei
gaišiu laiką, tai nebent dėl rimto projekto, kitu atveju geriau sugaišiu
laiką uždirbant pinigus patikrintam :)