Tema: Re: Digital wireless audio
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-06 22:03:19
Teorija tokia - senderis ant personos su mikrafu, receiveris ant kameros
prikabintas ir pajungtas į inputą, operatorius dirba su ausinėm ir šiaip.
Vienas iš reikalavimų būtų, kad nereiktu terliotis ir būtų - įjungiau, gal
paspaudžiau vieną knopkę dar pririšimui, užsidėgė lempa, kad gauną
suprantamus duomenys ir viskas.

O šiaip, ne į visus siųstuvus gavosi milivatų dadėt, arba aš per durnas dar.
Turiu vieną FM'ą 913mhz, siūstuvas ima gal 20 miliamperų ir siunčia kokiu 20
metrų tiesioginiam matomume, visus triukšmus gaudo, žmonės tarp aparatų irgi
duodą efektą, kad pareina garsas tik per atspindžius, kas susimaišo su
likučiais tiesioginio ir prasideda kakafonija. Sedėjau aš, žiūrėjau su
keliais gudriais žmonėm ir nesugalvojom ką jam padaryt kad sustiprint.