Kiek teko susidurti net dideliems varikliams virs 50 kW labai retai kada matuojama temperatura su imontuotu PT100 dazniausiai. Visi dideli varikliai, o ventiliacinese sistemose apsoliuciai visi, turi imontuotas termo apsaugas: termorezistorius PTC arba termokontaktus NCC. Buna 3 vnt. sujungti nuosekliai ir patalpinti kiekvienos fazes apvijose. Jei variklio izoliacija F klases dazniausiai jie suveikia prie 155 laipsniu temperaturos. Kartais stebima guoliu temperatura.Toliau siGio patarimai: pakanka tinkamai parinktos varikliu apsaugas nuo perkrovu, jeigu labai nori monitorinti tai galima monitorinti srove. Ir variklis gyvens ilgai ir laimingai. Termokontaktus ir termistorius i elektros variklius instaliuoja www.wegbaltic.eu "siGis" <s@s.s> wrote in message news:jbl9et$kr4$1@trimpas.omnitel.net... > 90 atvejais is 100 pakanka tinkamai parinktos varikliu apsaugas nuo > perkrovu. Termokontaktas - papildomas privalumas. > Jeigu labai nori monitorinti tai galima monitorinti srove. Ji yra > apkrovimo ir temperaturos priezastis. Daugiau informacijos gautum > pasiziurejes i varikli termovizoriumi. Matytum silumos saltini - guolis, > nutekejimas, viju uzsitrumpinimas... Visa tai navarotna, bet velniam > reikalinga. > > "Evaldas" parašė naujienų news:jbkbac$2fs$1@trimpas.omnitel.net... > > Beje, absoliuti dauguma nauju vakarietisku varikliu turi integruotus > temperaturos daviklius termorezistoriaus pavidalu. > Arba termokontakto pavidalu (senesni) >