viska galima padaryti... ir per lana ir per rs422. Statomi davikliai prie
variklio, uzduodamos temperaturu ribos, kai jos perzengiamos-gaunamas
kompiuteryje aliarmas, kai priartejama-ispejimas. Visi perzengimai
registruojami i atminti-istorija. Kiekvienam davikliui nustatymai
individualus. Termoporu cia nereikia, nes temperatura nera auksta.
"Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų
pranešime:jbk9jk$104$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Čia kontoroj toks ginčas kilo - ar būtų kokia nors racija stebėti
> variklių būklę su tikslu prediktyviai aptikti būsimą gedimą su
> termoporomis masiškai ant visų (jėgos - keli-keliolika kW) variklių?
>
> Ta prasme yra staklėse tarkime su 12-40 variklių, visi jie yra
> potencialūs kandidatai užsilenkti. Kai kada pavyksta nustatyti, kad
> variklis prie pabaigos pagal jo korpuso t-ra - priėjus ranka akivaizdžiai
> jaučiasi kad šiltesnis, o neretai ir karštesnis nei kiti toje pat grupėje
> simetriškai kitoje pusėje (t.y. eliminuojam įtaką).
>
> Jei yra racijos tam, tada klausimas - su kokia
> elektronika/elektrotechnika technika būtų geriausia prisijungti tokį
> termoporų kiekį? Ir taip, kad sistema registruotų visas t-ras, rašytų į
> duomenų bazę per LAN (arba kad būtų sąsaja apklausti modulį tarkime kas
> sekundę, o anas struktūrizuotai atiduotų poras termopors ID=t-ra C).
> Duomenų bazėj po to būtų gyvai, realiu laiku sukama analitika, ar yra
> nuokrypių grupėje, ir ar nėra kartais viršytas anksčiau pastebėtas "įvykio
> horizontas" ("point of no return"). Tikslas - išsiskaičiuoti planinį
> neveikimo laiką, pasiruošti pervyniojimui/keitimui iš sandėlio.