Beje, absoliuti dauguma nauju vakarietisku varikliu turi integruotus
temperaturos daviklius termorezistoriaus pavidalu.
Arba termokontakto pavidalu (senesni)
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message
news:jbk9jk$104$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Cia kontoroj toks gincas kilo - ar butu kokia nors racija stebeti
> varikliu bukle su tikslu prediktyviai aptikti busima gedima su
> termoporomis masiskai ant visu (jegos - keli-keliolika kW) varikliu?
>
> Ta prasme yra staklese tarkime su 12-40 varikliu, visi jie yra
> potencialus kandidatai uzsilenkti. Kai kada pavyksta nustatyti, kad
> variklis prie pabaigos pagal jo korpuso t-ra - priejus ranka akivaizdziai
> jauciasi kad siltesnis, o neretai ir karstesnis nei kiti toje pat grupeje
> simetriskai kitoje puseje (t.y. eliminuojam itaka).
>
> Jei yra racijos tam, tada klausimas - su kokia
> elektronika/elektrotechnika technika butu geriausia prisijungti toki
> termoporu kieki? Ir taip, kad sistema registruotu visas t-ras, rasytu i
> duomenu baze per LAN (arba kad butu sasaja apklausti moduli tarkime kas
> sekunde, o anas strukturizuotai atiduotu poras termopors ID=t-ra C).
> Duomenu bazej po to butu gyvai, realiu laiku sukama analitika, ar yra
> nuokrypiu grupeje, ir ar nera kartais virsytas anksciau pastebetas "ivykio
> horizontas" ("point of no return"). Tikslas - issiskaiciuoti planini
> neveikimo laika, pasiruosti pervyniojimui/keitimui is sandelio.