Beje, absoliuti dauguma nauju vakarietisku varikliu turi integruotus temperaturos daviklius termorezistoriaus pavidalu. Arba termokontakto pavidalu (senesni) "Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:jbk9jk$104$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Cia kontoroj toks gincas kilo - ar butu kokia nors racija stebeti > varikliu bukle su tikslu prediktyviai aptikti busima gedima su > termoporomis masiskai ant visu (jegos - keli-keliolika kW) varikliu? > > Ta prasme yra staklese tarkime su 12-40 varikliu, visi jie yra > potencialus kandidatai uzsilenkti. Kai kada pavyksta nustatyti, kad > variklis prie pabaigos pagal jo korpuso t-ra - priejus ranka akivaizdziai > jauciasi kad siltesnis, o neretai ir karstesnis nei kiti toje pat grupeje > simetriskai kitoje puseje (t.y. eliminuojam itaka). > > Jei yra racijos tam, tada klausimas - su kokia > elektronika/elektrotechnika technika butu geriausia prisijungti toki > termoporu kieki? Ir taip, kad sistema registruotu visas t-ras, rasytu i > duomenu baze per LAN (arba kad butu sasaja apklausti moduli tarkime kas > sekunde, o anas strukturizuotai atiduotu poras termopors ID=t-ra C). > Duomenu bazej po to butu gyvai, realiu laiku sukama analitika, ar yra > nuokrypiu grupeje, ir ar nera kartais virsytas anksciau pastebetas "ivykio > horizontas" ("point of no return"). Tikslas - issiskaiciuoti planini > neveikimo laika, pasiruosti pervyniojimui/keitimui is sandelio.