Tema: Re: AEG orkaites gliukai
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-02 23:19:50
istorijos pabaiga:
joki laidai nekaitalioti, ant ventilitoraus laido pajungtas termo kontaktas 60/45 C - http://evita.lt/det-14889-product.html
va kaip tik ir sibandyta, visciukas baige kepti:)
suveikia tiksliai prie 60, atvesines iki 45 isijungia.
veikia ir isjungus orkaite- jau po isjungimo T pakilo iki 60, isijunge, ausina.
sumontuota salia temo apsaugos- kadangi rtuko vietos ten montazui, panaudota 3mm aliminio juosta ir padarytas kronsteinas, prisuktas kartu su originalia termo apsauga.
kaina 20 lt, kolkas dziugina.