Tema: Re: AEG orkaites gliukai
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-11-27 20:09:44
yra ten toks termo jungliklis (tokiam silikoniniam apvalkale)... pas mane
AEG irgi parejo....  tai laikinai padariau be jo - kai isijungia orkaite
iskart ventiliatorius jungiasi, bet minusas tame, kad baigus kepti reikia
palikti kuriam laikui sviesa, kad atausintu orkaite.... normaliai
susitvarkyti rankos neprieina :D
va radau kaip atrodo
http://www.ebay.co.uk/itm/ELECTROLUX-OVEN-THERMAL-CUT-OUT-FAN-SWITCH-3872079029-/220860926428?pt=UK_Home_Garden_Kitchen_Ovens_Hobs_Cookers&hash=item336c5649dc#ht_1985wt_905