Tema: Re: Fioletiniu Epilogas
Autorius: Yvl
Data: 2014-05-16 12:29:22
bet tu rimtai durnas, ar tik apsimeti?

"abc"  wrote in message news:ll3idc$ak2$1@trimpas.omnitel.net...

On 15/05/14 06:45, Glebas wrote:
> Parašiau, kad atsibodusi, o ne kad "acibodo,nes viską apie ją žinau".
> Istorija nuvalkiota, aprašyta, apkalbėta, išdiskutuota ir jau
> besidengianti užmaršties dulkėmis, todėl ją ir pavadinau atsibodusia.

Parašei (=davei suprast), kad jau viską žinai apie šią istoriją, ir kad
tau labai nuobodu (= nieko naujo nesužinosi, nes prisikimšai jau velniai
žino kokių tiesų, kad net pats tarp jų pasimetei, kaip ir visa tėvynė su
fioletiniais*), ir neacikalbinėk čia dabar papuolęs, arogantiškas
kirmine :) Dar jis, mat, auką vaizduoja**.

*Bet, visgi, įdomiai LTU teisėsauga dirba, kad nagrinėja įkalčius 4
metus, nemanai? O kad Venckienės neranda metus - čia irgi kažkokios
pasakos vaikams, nors jau net ir jos auto registracijos numeriai yra
civiliokams žinomi? :) Tai kaip te su tuo visažiniškumu?

** apie kokias čia netolerancijas šnekat pone - net nesuvokiu. Pasakau a
priori, kaip vertinu visažinius. Nieko asmeniško, juk toks nesi?

> Apie žinojimą kas nužudė nerašiau nei žodžio, tad nereiktų daryti
> kažkokių nepagrįstų išvadų, o ir labai abejoju, ar knygos perskaitymas
> tą žinojimą pagilintų ar sugriautų.

tas "labai" abejojimas man tik patvirtina tamstos arogancijos laipsnį :)